الیناالینا، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

دفترخاطرات الینا

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست....

1392/11/17 14:17
نویسنده : مامان سوده
111 بازدید
اشتراک گذاری

امروزروبهترین زمانی که خدامی خواست منوباهدیه ای وزتولدتوست..شاد کنه...

دخترم ازخدا ممنونم که فرشته کوچولوی نازی روبه من هدیه دادومن هرروزشاهدشکفتن وبزرگ شدنت هستم ولذت میبرم..ومامان آسمانی ترین آرزوهارو واست ازخدامی خواد.....

عزیزم ازمامان خواستی تاتولدت روپیش دوستات جشن بگیریم وکیکت هم عروسکی باشه وخلاصه روزتوبود وهرچی تو میخواستی..بجزهمکلاسیهات سنا و پارسا و یسنا هم با ماماناشون اومدن وماروخوشحال کردن.

ماهم به همه دوستات یه کارت یادگاری دادیم که مهمون پارک ما باشن ویک ساعت رایگان بیان بازی کنن

هدیه تولدبابابه دخملش تبلت و مامان هم یه باربی دوچرخه سوار بودکه کلللی ذوق کرده بودی

عزیزم توروبا یاس کلاس موسیقی میفرستم وچون ازبچگیات عاشق موسیقی بودی خیلی خوشحال بودی من توی خونه یه بارباارگت آهنگ تولدو واست زدم همون یه باریاد گرفتی و میزنی ومن فکر میکنم استعداد خوبی داری.

اما جلسه اول آزمایشی بود و منم فراموش کرده بودم اومدی میگی چراکلاس موسیقی منو( فرست ندادی)نمیتونستی بگی نفرستادی..یا میخواستی بگی منو انداختی میگفتی( منوافتادوندی)یا میخواستی منو(بیوفتونی)...عزیزم تازه داری فعلارومیشناسی وخیلی حرفات بامزه است.

قربون دخترخلاقم برم عزیزم یه روزتوی موسسه با خمیر بازی به قول خودت یه سرویس جواهرات درست کرده بودی که جاجواهراتی روهم درست مثل اونایی که پشت ویترین طلافروشیها دیده بودی باخمیردرست کرده بودی که وقتی اومدم دنبالت مدیرومربی و..همه اومده بودن جلوی درمیگفتن ماهمه تعجب کرده بودیم به خاطرخلاقیت الیناتواین کارش..عزیزم مامان وبابابهت افتخارمیکنندودوست دارن..بوووووووووس آبدار....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی سینا
26 آذر 92 22:48
منم به نوبه خودم تولدت تبریک میگم دایی جون...و از اینکه مامانت همچین صفحه ای رو واست درست کرده خیلی خوبه و یکم دیگه که بزرگتر شدی وقتی بیای تو صفحه خودت و خاطرات بچگیتو مرور کنی خیلی لذت بخش...همیشه سالم و سلامت باشی ای بهترین و با نمک ترین خواهر زاده من..